Гарантії

Загальні умови гарантії

  • Гарантійний термін починає діяти з моменту поставки (передачі) товару Покупцю;
  • Гарантія розповсюджується лише на території України;
  • Продавець здійснює гарантійну підтримку товарів, несправність яких виникла із його вини або з вини виробника;
    гарантія надається на термін від 12 до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії по кожному товару зазначається у технічних характеристиках товару;
  • Гарантія на продані товари передбачає їх гарантійний ремонт, або повну чи часткову заміну на подібний або аналогічний товар. Рішення щодо заміни на подібний за своїми характеристиками товар приймається за погодженням із Покупцем у випадку неможливості ремонту або заміни на аналогічний. Якщо аналогічний товар підібрати не можливо, то Продавець повертає Покупцю кошти сплачені за такий Товар;
  • Продавець не несе відповідальності за:
    - будь-які можливі збитки, завдані іншому обладнанню або матеріалам, що працюють разом із товарами;
    - за сумісність комплектуючих із комплектуючими сторонніх виробників;
    - за будь-які збитки (втрати прибутку, припинення ділової активності, інших грошових витрат), пов’язані з використанням або неможливістю використання придбаного товару.


Порядок надання гарантії

Якщо в гарантійний період товар, який Ви у нас придбали, вийшов з ладу з вини виробника, ми обміняємо товар на аналогічний, здійснимо його ремонт або повернемо гроші.

Для того, щоб отримати гарантійне обслуговування товару Вам необхідно направити Акт рекламації (наданий менеджером інтернет-магазину) щодо гарантійних обов’язків на нашу електронну адресу shop@acousticlab.com.ua. Такий Акт рекламації має містити опис несправностей, а також до нього мають бути долучені фото, відео або інша документація, що підтверджують заявлені факти несправності.

Акт рекламації розглядається протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів. Після підтвердження гарантійного випадку та визнання рекламації, Вам необхідно направити несправний Товар або Товар, який містить істотні недоліки (з повною комплектацією та оригінальною коробкою) на нашу адресу, що зазначена на сайті в розділі «Контакти», разом із такими документами:

  • документ, що підтверджує оплату (у випадку відсутності фіскального чеку);
  • фіскальний чек (у випадку його видачі при продажу Товару);
  • копію паспорта та ідентифікаційного коду (якщо Покупцем є фізична особа).

Звертаємо увагу на те, що у разі недотримання вищевказаних умов Вам може бути відмовлено у задоволенні вимог у гарантійному обслуговуванні.

У випадку можливості гарантійного ремонту або заміни, наша компанія здійснює гарантійну заміну або ремонт товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару та необхідних документів. В окремих випадках цей термін може становити 90 (дев’яносто) календарних днів.

Наші гарантійні обов’язки обмежуються вартістю товару на момент його продажу. Ми не відшкодовуємо витрати, пов’язані з демонтажем пошкодженого товару та встановленням нового. Гарантійний термін на відремонтований або замінений товар дорівнює терміну, який залишився до закінчення першочергового гарантійного терміну на товар.


Особливості гарантійного обслуговування акустичних систем

Перед продажем акустичних систем кінцевому покупцю, продавець зобов'язаний перевірити акустичну систему на працездатність, тому що повернення акустичних систем із заводським браком можливий тільки нових, без слідів установки.

 Акустичні системи із заводським браком, що надходять в гарантійний ремонт повинні мати:

  • динаміки чисті і без механічних пошкоджень (відсутність вм'ятин на дифузорі, абсолютна цілісність корзини);
  • в акустичному зазорі не повинно бути бруду;
  • котушка повинна бути цілою (не згорівшою).

Динаміки відправляються в гарантійний ремонт в складі всієї акустичної системи.